WIększe przychody z klientów pochodzących z wyszukiwarek o 69%.

Frekwencja z wyszukiwarek wzrosła o 142%.

Frekwencja z Google wzrosła o 22%.

Frekwencja z Yandex wzrosła o 559%.

Rozpoczęcie optymalizacji witryny: 7 lutego 2019 r.

Konieczne było ciągłe wsparcie, konsultacje w celu ulepszenia sklepu zgodnie z wymaganiami SEO wraz z programistami. Również przed świętami wykonano działania mające na celu poprawę pozycji i konwersji.

Najważniejsze prace

  1. Opracowano strategię zwiększania asortymentu dla wyszukiwarek. Zapewniło to wygodną interakcję użytkownika z katalogiem i zarządzanie towarami w panelu administracyjnym klienta.
  2. Aby zwiększyć liczbę wyświetleń stron i czas przebywania stale publikujemy artykuły tematyczne.
  3. Stała praca nad kartami firmy w Yandex Directory i Google Business. Sklep ma punkty sprzedaży, dlatego zwrócono uwagę na lokalną promocję SEO.
  4. Optymalizujemy witrynę przed każdym świętem: dostosowujemy menu, dodajemy banery, promocje, przenosimy odpowiednie produkty do bardziej widocznych miejsc. Prowadzimy również mailing dla subskrybentów i klientów.
  5. Do czasu współpracy klient korzystał z wypożyczalnymi linkami. Stopniowo usunęliśmy je i zastąpiliśmy bardziej pewnymi i ponadczasowymi.

Wyniki w momencie opisywania przypadku

Dynamika wzrostu ruchu w wyszukiwarkach
Dynamika wzrostu ruchu w Google
Porównanie ruchu w wyszukiwarkach z analogicznym okresem w ubiegłym roku
Wzrost przychodów z wyszukiwarek

W tej chwili asortyment sklepu stale się rozwija i rdzeń semantyczny odpowiednio też. Treść, audyty, reputacja, poprawa profilu linków dla Google, konsultacje to główne prace wykonywane obecnie.

Pomimo sezonowości biznesu sprzedaż stale się rozwija.