Konieczne było przywrócenie ruchu po przeprojektowaniu i zwiększenie sprzedaży do poziomu mebelion.ru.

Region promocji: Moskwa i okolice.

Wiek domeny: 10 lat.

Data rozpoczęcia prac: 04 Lipca 2018 r.

Stan strony

Klient skontaktował się z nami po przeprojektowaniu, ponieważ pozycja i ruch znacznie się pogorszyły. Witryna została przeniesiona na platformę CS-Cart z implementacją filtra SEO. Wszystkie przekierowania ze starej struktury na nową zostały poprawnie zainstalowane.

Co zostało zrobione

Wykonano wstępny audyt

Okazało się, że głównym problemem była długa odpowiedź serwera. Pierwszą rzeczą, którą zrobiono w trybie pilnym, była zmiana hostingu.

Skonfigurowano buforowanie.

Wszystkie skrypty zostały przeniesione na dół strony, Style zostały przeniesione do oddzielnych plików.

Zoptymalizowaliśmy paginację towarów. Skonfigurowano atrybuty rel= „prev / next” I stronę kanoniczną.

Dodano mikroetykiety do łańcucha nawigacyjnego, karty produktów, recenzji, organizacji.

Naprawiono błędy i niedociągnięcia, aby poprawić użyteczność strony.

Mapa cieplna

Skonfigurowano wszelkiego rodzaju podstawowe przekierowania.

Umieszczono znacznik rel= „canonical” na wszystkich stronach z parametrami na stronę bez parametrów (przykład, na końcu ?price=2). Link absolutny.

Tagi meta name= „keywords” zostały usunięte ze wszystkich stron. Dokonano analizy ruchu dużych konkurentów:

Źródła ruchu konkurencji

Wynika z niego, że wyszukiwarka stanowi około 40%.

20% to ruch bezpośredni. Wpływa na to marka i lojalność klientów.

33% — ruch polecający. Wiele internetowych sklepów meblowych uczestniczy w CPA i otrzymuje dodatkowy ruch z poleceń.

Opracowano listę zaleceń dotyczących zwiększenia ruchu z dodatkowych źródeł.

Wyniki w momencie opisywania przypadku

Wzrost ruchu z wyszukiwarek
Wzrost widoczności