Marketing mailowy

Nowy, lepszy sposób na pozyskanie i utrzymanie klientów.

Strategia

Badamy Twoją sprzedaż. Skąd i jak przychodzą klienci, dlaczego kupują od ciebie, jakie problemy mają twoi klienci itp. Stworzymy strategię mailingową, jakie maile i kiedy wysyłać.

Design

Ustawiamy formularze subskrypcji na stronie. Opracowujemy projekt i układ maili.

Optymalizacja i analizy

Po zebraniu bazy danych rozpoczynamy wysyłkę, konfigurujemy wyzwalacze, konfigurujemy analizy w celu śledzenia skuteczności i optymalizacji kampanii.

Kompleksowa analiza

Kompleksowe analizy odzwierciedlają skuteczność reklamy i rentowność firmy.

Klientela

Przeanalizuj, jak zachowują się odwiedzający witrynę, na jakim etapie odchodzą, gdzie reklama działa skuteczniej.

Budowanie lejka sprzedaży

Buduj i automatyzuj lejki, doskonal każdy etap.

Sprawozdawczość

Wizualne szczegółowe raporty pokażą, ile i jak wydano pieniądze na każdy kanał, aby przyciągnąć klienta.

Co obejmuje kompleksowa analiza

Google Analytics
Colltracking, telefonia IP
CRM
1C-Księgowość