Wysokiej jakości konfiguracja i prowadzenie reklamy kontekstowej. Twoje reklamy i banery będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, zwykłych witrynach, usługach pocztowych, Youtube. Skonfigurujemy „reklamy nadrabiające zaległości” (remarketing) i reklamy produktów Google Shopping.
Nowicjusz 670 zł – jednorazowo | Standard 1850 zł – jednorazowo | Profesjonalista 2800 zł – jednorazowo | Lider Rozliczenie Indywidualne | |
Planowany budżet na reklamę ⚹ | od 1120 zł / mies. | od 3740 zł / mies. | od 11220 zł / mies. | od 26200 zł / mies. |
Liczba zapytań | do 300 | do 1000 | do 2000 | niezbędna semantyka |
Wyszukiwarka Google | ||||
Sieć reklamowa Google | ||||
Remarketing | – | |||
Renderowanie obrazów reklamowych przez projektanta | – | – | ||
Skonfigurowanie śledzenia połączeń i wirtualnej centrali PBX | – | – | ||
Konfigurowanie dodatkowych formatów reklamy (kreacje reklamowe, filmy) | – | – | – | |
Koszt prowadzenia ⚹⚹ | 375 zł / mies. | 750 zł / mies. | 1120 zł / mies. | od 1120 zł / mies. |
Terminy konfiguracji | 7 dni | 10 dni | 15 dni | 21 dni |
Pierwszy miesiąc jest bezpłatny | ||||
Miesięczne raporty | ||||
Menadżer osobisty | ||||
⚹ Budżet reklamowy obliczany jest na podstawie media planu, na podstawie którego określana jest wymagana inwestycja w reklamę oraz kalkulacja zwrotu z inwestycji;
⚹⚹ Minimalny termin zawarcia umowy to 3 miesiące.
• Szczegółowa analiza konkurencji – ręcznie i za pomocą usług stron trzecich.
• Zbieranie informacji o grupie docelowej.
• Zbieranie semantyki z Wordstat, Ahrefs, Keywords.io: parsowanie i czyszczenie (tworzenie listy słów kluczowych).
• Grupowanie jądra ręcznie lub półautomatycznie.
• Podział grupy zapytań na strony.
• Zalecenia dotyczące tworzenia nowych stron i modyfikowania istniejących stron.
• Opracowanie pliku YML do importowania towarów
• Stworzenie reklam, Grupowanie słów kluczowych – Cross Negative Keywords
• Szybkie linki, udoskonalenia, adresy, adresy URL i etykiety UTM.
• Ustawienia według płci, położenia geograficznego i zainteresowań.
• Ustawianie celów w Metrics i Analytics.
• Dzielimy wszystkie kampanie na wyszukiwanie, RSIA, regiony i retargeting.
• Konfigurowanie testów A / B.
• Dostosowujemy podmenu tytułów i tekstu do każdej reklamy.
• Pomijamy wszystkie witryny o niskiej rozdzielczości i kanały Youtube dla RSIA i CMS na własnych listach.
• Dostosowujemy wyświetlanie reklam dla klientów, którzy odwiedzili określonych konkurentów.
• Korzystamy z nowych technologii kierowania reklamy do zainteresowanych odbiorców za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
• Redystrybuujemy budżety w zależności od wydajności.
• Optymalizujemy kampanie po otrzymaniu pierwszych statystyk.
• Sprawdzamy cały proces sprzedaży od pierwszej interakcji do nagrań rozmów menedżerów sprzedaży.
• Doradzamy w okresie prowadzenia i udzielamy porad.
• Miesięczne raportowanie każdej wydanej złotówki, według wydajności, wykonanej pracy i osiągniętych wyników.