Sprzedaż luksusowych łóżek na zamówienie w Moskwie i regionie.

Cel minimalny: zwiększenie sprzedaży i promocja marki

Cel maksymalny: przeprojektowanie i wprowadzenie na rynek dodatkowych kategorii towarów.

Wiek domeny: 1 rok.

Data rozpoczęcia prac: 22 maja 2018 roku.

Stan strony

Witryna wykonana na szablonie WordPress i sfinalizowana przez kilku programistów, w wyniku czego pojawiło się wiele niepotrzebnych wtyczek, skryptów i stylów. WIele sprzeczności i konfliktów wewnętrznych zmniejszyło szybkość ładowania strony. Wprowadzanie istotnych zmian było niemożliwe.

Klient samodzielnie dodaje towary, pisze opisy i dodaje atrybuty zdjęć.

Co zostało zrobione

Przeprowadzono audyt strony. Znaleziono następujące wady:

  • Zduplikowany opis kart produktów, title, description;
  • Brak meta tagów na niektórych stronach;
  • Niepełne treści lub ich brak w kartach produktów;
  • Uszkodzone linki i zdjęcia;
  • Większość linków umieszczona w zasobach spamerskich;
  • Opracowano zalecenia dotyczące usability i poprawy snippetów;
  • Wiele niedociągnięć technicznych i zalecenie pilnego przeprojektowania.

Jednym z życzeń klienta było promowanie zapytań o niskiej częstotliwości i różnych kombinacji, co można zrealizować tylko za pomocą filtra SEO.

W rezultacie postanowiono dokonać minimalnych niezbędnych zmian w bieżącej witrynie i przygotować się do przeprojektowania SEO.

Aby to zrobić, opracowano i uzgodniono jądro semantyczne oraz mindmap dla kombinacji filtrów.

Opracowano listę konkurentów w oparciu o jądro semantyczne:

Podłączono menadżer tagów Google z integracją systemów analitycznych i ponownym przypisaniem celów do bardziej celowych: Yandex.Metrics i Google Analytics:

  • Zobacz stronę „Kontakt”;
  • Obliczenia według konstruktora;
  • Oddzwanianie;
  • Dowiedz się o zniżkach (strona subskrypcji);
  • Prośba o opinię;
  • Dodawanie do koszyka, składanie zamówienia;
  • Leady przez konsultanta online.

Rejestracja witryny w narzędziach dla webmasterów: Google Search Console, Yandex Webmaster.

Dodano do katalogów: Yandex Directory, Google Business.

Zaktualizowano mapę witryny. Usunięto strony koszyka, konta.

Naprawiono Roboty.txt. Dla każdego robota przypisane są reguły i ukryte są dodatkowe foldery przed indeksowaniem.

Pozycje zostały usunięte przed rozpoczęciem promocji.

Dodane strony:

  • Wysyłka i płatności. Strona i informacje ogólne
  • Warunki zwrotu towaru.
  • Różne certyfikaty.
  • Zdjęcia samej fabryki, procesu montażu itp., co wzbudza zaufanie i zwiększa wrażenie personalizacji usług.

Po przeanalizowaniu konkurentów opracowano projekt techniczny i układ nowej witryny.

W trakcie przeprojektowywania starej witryny postanowiono tworzyć strony z tagami na zapytania o niskiej częstotliwości. Gdy nowa strona będzie gotowa, przekierowania zostaną umieszczone na zoptymalizowanych stronach filtrów.

Wyniki w momencie opisywania przypadku

Wzrost ruchu z SEO
Wzrost widoczności
Struktura do przeprojektowania