Konieczne było zwiększenie widoczności witryny, rozszerzenie rdzenia, zwiększenie ruchu w wyszukiwarce, a także konwersji i klikalności w wyszukiwaniach. Strona miała już dobre pozycje, ale nie stabilne. Problem ten rozwiązuje się, weryfikując atrakcyjność snippetu i poprawną trafność stron docelowych.

Rozpoczęcie optymalizacji witryny: 23 czerwca 2019 r

2423 żądania w toku.

Konwersja wzrosła z 3 do 10%.

Odmowy zmniejszyły się dwukrotnie.

11616 klientów odwiedziło 3 salony, dzięki wyszukiwarkom.

Co zostało zrobione

  • Zwiększono szybkość ładowania strony zgodnie z wytycznymi Google Page Speed.
  • Naprawiono wszystkie błędy generowane przez CMS. Wyeliminowano spam, który pojawiał się w formularzach.
  • Przepisano meta tagi, dodano do nich emoji.
  • Poprawiono użyteczność w urządzeniach mobilnych.
  • Naprawiono problem z paginacją i zdjęciami. Każde zdjęcie generowało osobną stronę, co generowało wiele treści o niskiej zawartości.
  • Wykonaliśmy pozostałe poprawki zgodnie z wynikami audytów.
  • Dodaliśmy do snippetu ocenę, świeże publikacje, emotikony i ceny.

W tej chwili strona jest aktywnie wypełniona treściami: nowymi dziełami, recenzjami i artykułami.

Optymalizujemy witrynę pod kątem wyszukiwania lokalnego i mobilnego. Aktualizujemy i promujemy karty organizacji w katalogu Yandex i Google Business.

Wyniki w momencie opisywania przypadku

Widoczny wzrost ruchu organicznego:

Ruch w salonach tatuażu
Wzrost ruchu z wyszukiwarek