Konieczne było zwiększenie widoczności witryny, rozszerzenie rdzenia, zwiększenie ruchu w wyszukiwarce, a także konwersji i klikalności w wyszukiwaniach. Strona miała już dobre pozycje, ale nie stabilne. Problem ten rozwiązuje się, weryfikując atrakcyjność snippetu i poprawną trafność stron docelowych.
Rozpoczęcie optymalizacji witryny: 23 czerwca 2019 r
2423 żądania w toku.
Konwersja wzrosła z 3 do 10%.
Odmowy zmniejszyły się dwukrotnie.
11616 klientów odwiedziło 3 salony, dzięki wyszukiwarkom.
Co zostało zrobione
- Zwiększono szybkość ładowania strony zgodnie z wytycznymi Google Page Speed.
- Naprawiono wszystkie błędy generowane przez CMS. Wyeliminowano spam, który pojawiał się w formularzach.
- Przepisano meta tagi, dodano do nich emoji.
- Poprawiono użyteczność w urządzeniach mobilnych.
- Naprawiono problem z paginacją i zdjęciami. Każde zdjęcie generowało osobną stronę, co generowało wiele treści o niskiej zawartości.
- Wykonaliśmy pozostałe poprawki zgodnie z wynikami audytów.
- Dodaliśmy do snippetu ocenę, świeże publikacje, emotikony i ceny.
W tej chwili strona jest aktywnie wypełniona treściami: nowymi dziełami, recenzjami i artykułami.
Optymalizujemy witrynę pod kątem wyszukiwania lokalnego i mobilnego. Aktualizujemy i promujemy karty organizacji w katalogu Yandex i Google Business.
Wyniki w momencie opisywania przypadku
Widoczny wzrost ruchu organicznego: