2323 gości odwiedziło stronę poprzez wyszukiwarki.
Konwersja z witryny wzrosła o 112%.
Liczba odwiedzających z Google wzrosła o 110%.
Ruch organiczny wzrósł o 917%.
Rozpoczęcie optymalizacji witryny: 13 lutego 2019 r.
W opracowaniu: 1577 zapytań.
Konieczna była poprawa pozycji poprzez lokalne SEO. Ukierunkowane zapytania zawierały nazwy dzielnicy, stacji metra, strona musiała wspiąć się na wyższe pozycje dla zapytań w określonej lokalizacji.
Celem drugorzędnym było wprowadzenie dla zapytań o najwyższej częstotliwości tych usług, które byłyby najwyższej jakości w porównaniu z innymi klinikami.
Co zostało zrobione
Witryna miała problemy z układem na urządzeniach mobilnych. Przede wszystkim poprawiliśmy jej wyświetlanie i przetestowaliśmy na wszystkich urządzeniach.
Zoptymalizowaliśmy opinie wideo, poprawiliśmy wyświetlanie oceny o klinice ze źródeł zewnętrznych.
Poprawiliśmy szablon na podstawie mapy kliknięć, zapewniliśmy większą przejrzystość sekcji header i footer.
Dodaliśmy nowe sekcje: „Pytanie – Odpowiedź” , „Przed i Po”.
Ceny umieściliśmy we wszystkich usługach, ponieważ są one czynnikiem komercyjnym.
Wdrożyliśmy mikro-etykiety dla recenzji, kliniki i nawigacji.
Renderowanie styli i skrypty umieściliśmy w osobnych plikach.
Zaimplementowaliśmy znaczniki Open Graph i przyciski „Udostępnij”.
Utworzyliśmy jądro semantyczne, przeanalizowaliśmy aktualną trafność. Opracowaliśmy nowe atrakcyjne meta tagi oparte na częstotliwości grup zapytań.
Poprawiliśmy karty firmy w katalogu Yandex i Mapach Google.
Zmiana pozycji w tych usługach zwiększyła napływ nieukierunkowanych przejść. Zwiększyło to współczynnik odmów i pogorszyło wskaźniki behawioralne.
Z całego rdzenia wyodrębniliśmy ukierunkowane zapytania i skupiliśmy się na nich, dostosowaliśmy reklamy kontekstowe. Dla zapytań o wysokiej częstotliwości zostały napisane ciekawe artykuły. Ruch i awarie znormalizowały się.
Wykonaliśmy pośredni audyt użyteczności i wprowadziliśmy na nim zmiany, dodatkowo analizując konkurentów i dodając ciekawe pomysły.
Na podstawie profilu linków witryn znajdujących się w TOP Google, umieściliśmy linki do kliniki na „właściwych” platformach, dzięki czemu wzrósł ruch z tej wyszukiwarki.
Na chwilę obecną trwają prace nad ulepszeniem strony i dopełnieniem treści. Aby zoptymalizować witrynę pod Google, poprawiany jest profil linków dzięki hostowaniu linków crowd. Wszystkie treści zostały napisane przez kompetentnego specjalistę w dziedzinie stomatologii i są przez niego zarządzane. Współpraca z klientem w celu poprawy wskaźników zaufania witryny i kliniki ogólnie. Ponowne połączenie z nowymi stronami i ciągłe dostosowywanie snippetów.
Szczególną uwagę poświęcono wyszukiwaniom na urządzeniach mobilnych oraz prędkości ładowania.
Wyniki w momencie opisywania przypadku
Widoczny wzrost ruchu i pozycji witryny nastąpił miesiąc po wprowadzeniu wstępnych edycji:
79% zapytań znalazło się w pierwszej 10. Spośród nich 45% to top 3.